Thursday, October 18, 2012

37è Sketchcrawl

El dissabte passat vaig descobrir per primer cop això de l'SketchCrawl. I em va encantar!
No només va ser cool poder dibuixar pel carrer amb més gent (¿no us sentiu una mica tontos quan esteu sols dibuixant al carrer i la gent us mira? ^-^) sinó que també va ser molt enriquidor coneixer a totes les persones que van participar, veure com son (de properes) i poder aprendre quines tècniques fan servir.

Aquí us deixo la meva aportació del dissabte!









4 comments:

diego arias garcia said...

Estupendos trabajos Sergio,saludos.

Cristina said...

Sergio, ja t'ho vaig dir allà, m'agraden molt, sobretot el del mercat!

Sue Pownall said...

Great sketches Sergio.

Jordi Casadevall said...

grandissim blog!

si us agrada barcelona no deixeu de visitar el meu blog fotografic de la ciutat i espero que us agradi

http://instantsbarna.blogspot.com

Salutacions!